Irena_Stojiljkovic_Somatoped_Viva-Verbum_Beograd
Irena Stojiljković, master defektolog-somatoped, psihoterapeut pod supervizijom
,
  • Specijalnost Somatoped
  • Diploma Diplomirani defektolog-somatoped
  • Radno iskustvo 14 godina radnog iskustva
  • Obuke ”Opšta reedukacija psihomotorike i relaksacije”, (Institut za mentalno zdravlje, Beograd, 2015 ). “Specifična reedukacija psihomotorike sa opštom defektološkom dijagnostikom”, (Institut za mentalno zdravlje, Beograd, 2016), "Wingwave coaching" (Institut Besser-Siegmund, Hamburg, 2013), "Transactional Analysis Certificate – Basic Level, European Association of Transactional Analysis" (EATA, 2018), Akreditovani Psihoterapijski savetnik (Udruženje za psihoterapiju, savetovanje i koučing Srbije , 2024), Psihoterapeut pod supervizijom Marine Banić, sertifikovanog CTA psihoterapeuta i TSTA trenera & supervizora naprednog TA treninga iz oblasti Psihoterapija.

Diplomirala je na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu 2011. godine.

Specijalizovana je za reedukaciju psihomotorike – metod koji kroz pokret podstiče razvoj funkcija centralnog nervnog sistema i omogućava detetu da integriše svoja iskustva u skladu sa sopstvenim sposobnostima i potrebama.

Irena ima oštećenje sluha i svojim ličnim iskustvom svedoči o mogućnosti prevazilaženja brojnih barijera i predrasuda sa kojima se suočavaju osobe sa invaliditetom. Naučila je da govori i čita sa usana, školovala se po redovnom programu i ostvarila profesionalnu karijeru, istovremeno se aktivno zalažući za inkluziju i razumevanje različitosti.

Zaposlena je na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, a u Centru Viva Verbum angažovana je kao reedukator psihomotorike, savetodavac i psihoterapeut pod supervizijom.

U radu se oslanja na principe transakcione analize – psihoterapijskog pravca koji pruža jasan, strukturisan i razumljiv uvid u unutrašnje psihološke procese i međuljudske odnose.

Posebnu pažnju posvećuje radu sa neurodivergentnim osobama– decom i adolescentima sa ADHD-om, autizmom, disleksijom, dispraksijom i senzornom preosetljivošću, kao i sa onima koji se osećaju „drugačije“ i tragaju za prostorom u kojem će biti viđeni, prihvaćeni i shvaćeni.

Takođe, bavi se pružanjem podrške žrtvama vršnjačkog nasilja, i autor je više stručnih tekstova iz oblasti dečijeg razvoja i prevencije nasilja.