Bojana_Spasojevic_Pedagog_Psihoterapeut_Viva-Verbum_Beograd
Bojana Spasojević, master pedagog, porodični psihoterapeut
,
  • Specijalnost Pedagog
  • Diploma Diplomirani pedagog
  • Radno iskustvo 14 godina radnog iskustva
  • Obuke "Edukacija iz Sistemske porodične psihoterapije" na Institutu za mentalno zdravlje u Beogradu (akreditovan od strane EAP- Europian association of psychotherapy) završena 2017. godine; završena dva nivoa (Externship i core skill) EFT edukacije (Emocionalno fokusirana terapija za rad sa parovima) i dva nivoa (essentials and consultation) EFIT edukacije (Emocionalno fokusirana terapija za rad sa pojedincima).
  • Dostupnost Ponedeljak - Subota

Nakon završenih studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Beogradu 2010. godine, trinaest godina je radila kao stručni saradnik u osnovnoj školi u Beogradu.

Četvorogodišnju edukaciju iz Sistemske porodične psihoterapije završila jena Institutu za mentalno zdravlje u Beogradu, koji je akreditovan od strane EAP-a (Europian association of psychotherapy) za sprovođenje edukacije iz pomenutog psihoterapijskog pravca.

Poseduje Nacionalni i Evropski sertifikat za psihoterapiju.

Redovno se usavršava i posećuje stručne seminare, dodatne obuke i radionice iz drugih psihoterapijskih modaliteta, kao i naučne skupove i kongrese.
Kao posebno polje interesovanja izdvaja rad sa parovima sa fokusom na istraživanje i razumevanje emocionalnih procesa koji se odvijaju unutar specifičnog konteksta koji par ko-konstruiše kroz zajedničko iskustvo.

Kao saradnik Centra Viva Verbum prisutna je od njegovog osnivanja, gde radi kao porodični psihoterapeut i savetodavac. Istovremeno, specijalizovana je za individualnu i partnersku psihoterapiju i savetovanje, sa bogatim dugogodišnjim iskustvom.

U okviru Centra pruža sledeće usluge:
• porodičnu psihoterapiju, individualnu psihoterapiju,
• bračnu psihoterapiju i psihoterapiju parova,
• savetodavni rad sa porodicama dece predškolskog i školskog uzrasta.

Teme koje se obrađuju su iz okvira odnosa roditelja i dece, vaspitanja, podrške u učenju su:
• priprema deteta (i porodice) za polazak u vrtić i školu,
• razvijanje radnih navika i tehnika učenja,
• komunikacija na relaciji roditelj-dete,
• konflikti postavljanje granica i pravila,
• borba sa izazovima i promenama u porodičnom sistemu i sl.

Trenutno živi i radi u Austriji gde se dodatno usavršava u radu sa parovima kroz Emocionalno fokusiranu terapiju, a dostupna je i za online psihoterapijske seanse.